Napredna obuka poslovne administracije
PREDAVAČ: Zorica Marinović
MESTO ODRŽAVANJA: Beograd, Bulevar Peka Dapčevića 25
ORGANIZACIJA I TRAJANJE OBUKE: na upit, dvodnevni trening ili jednomesečna obuka
Iskoristite prednosti Individualnog, mentorskog rada. Direktno ili preko Skype-a!
Napredna obuka poslovne administracije, program za office menadžere, Vam pruža mogućnost da dodatno proširite svoja znanja novim administrativnim tehnikama i veštinama, naučite kako da efikasno izvršavate radne aktivnosti, uz uspešnu organizaciju vremena i manje stresa. Postanite profesionalac bez kojeg ne može da se zamisli ni jedna uspešna firma. Nastava je 100% praktična, sve naučeno možete odmah da primenjujete u praksi.
Predmet i cilj obuke:
- Napredne komunikacione veštine sa saradnicima i poslovnim partnerima: naučićete da obraćate pažnju na neverbalnu komunikaciju, osvestićete različitost, šta je asertivnost, aktivno slušanje, vežbaćete praktično kako da uspostavite uzajamno poverenje i reagujete u konfliktnoj situaciji;
- Efikasno upravljanje vremenom i stresom: savladaćete jednostavne tehnike za bolje organizovanje vremena i smanjenje stresa, izradićete lični plan organizacije radnih aktivnosti;
- Standardi poslovne korespodencije: vežbaćete kako efikasno da odgovorite na žalbu i reklamaciju, pravilno sastavite profesionalnu ponudu, učestvujete na tenderu;
- Primena poslovnih procedura: praktično ćete vežbati izradu radnih procedura i kodeksa;
- Efikasno praćenje finansija i knjigovodstvenih poslova u skladu sa aktuelnim propisima i zakonima, uvozno – izvozna administracija;
- HR administracija: prijava i odjava radnika, vođenje evidencija zaposlenih;
- Organizacija većih poslovnih skupova – izrada plana aktivnosti od ideje do realizacije;
- Orijentacija ka klijentu uz pomoć novih tehnologija: nužnost poznavanja osnova digitalnog marketinga – izazovi u radu.
Kome je obuka namenjena:
- Svima koji već rade na pozicijama office menadžera, vode administrativne poslove i žele dodatno da unaprede svoje znanje;
- Preduzetnicima, i rukovodiocima mikro i malih preduzeća koji su prinuđeni sami da vode administrativne poslove koje im oduzima suviše vremena i potrebno im je da unaprede svoje znanje i veštine;
- Svima koji su završili osnovnu obuku i žele dalje da se usavršavaju i steknu diplomu iz naprednih administrativnih veština.
Šta nudimo
- Individualan, mentorski rad;
- Posvećenost svakom polazniku uz maksimalno praktičan rad;
- Radnu skriptu i propratni materijal;
- Odlične radne uslove u savremeno opremljenoj trening sali, osveženje na pauzama;
- Sertifikat o uspešnom pohađanju obuke.
Neophodno predznanje
- Za pohađanje ove obuke potrebno je osnovno znanje iz oblasti poslovne administracije.
Osnovne metode rada
Interaktivna predavanja – poslovna radionica, studije slučaja, praktičan rad uz korišćenje kompjutera i interneta, primeri iz prakse.
Vaša investicija
OSNOVNA INVESTICIJA: 15.000,00 RSD
POPUST 20%: 12.000,00 RSD
Za dodatne informacije kontaktirajte nas putem sajta, ili direktno telefonom na 064 6420 608 ili mejlom na office@mojaobuka.rs.
*Individualan, mentorskI rad u terminima u dogovoru sa polaznikom. U ovom slučaju mentor maksimalno prilagođava i program rada stepenu znanja i potrebama klijenta. Ukoliko ste zainteresovani, kontaktirajte nas direktno. Postoji i mogućnost ONLINE obuke sa direktnim kontaktom sa predavačem.
Prijavite se za kurs (sva polja su obavezna)
Aktuelne obuke
[USKORO] Facebook oglašavanje – osnove
[USKORO] Osnove knjigovodstva
[USKORO] Knjigovodstvo – napredni kurs