Napredna obuka za office menadžere i poslovne sekretare

PREDAVAČ: Zorica Marinović

MESTO ODRŽAVANJA: Beograd, Kumodraška 237

ORGANIZACIJA I TRAJANJE OBUKE:  na upit, dvodnevni trening ili jednomesečna obuka

 

NAPREDNE VEŠTINE OFFICE MENADŽERA

Iskoristite prednosti Individualnog, mentorskog rada. Direktno ili preko Skype-a!

Napredna obuka poslovne administracije, program za office menadžere, Vam pruža mogućnost da dodatno proširite svoja znanja novim administrativnim tehnikama i veštinama, naučite kako da efikasno izvršavate radne aktivnosti, uz uspešnu organizaciju vremena i manje stresa. Postanite profesionalac bez kojeg ne može da se zamisli ni jedna uspešna firma. Nastava je 100% praktična, sve naučeno možete odmah da primenjujete u praksi.

Predmet i cilj obuke:

  • Napredne komunikacione veštine sa saradnicima i poslovnim partnerima: naučićete da obraćate pažnju na neverbalnu komunikaciju, osvestićete različitost, šta je asertivnost, aktivno slušanje, vežbaćete praktično kako da uspostavite uzajamno poverenje i reagujete u konfliktnoj situaciji;
  • Efikasno upravljanje vremenom i stresom: savladaćete jednostavne tehnike za bolje organizovanje vremena i smanjenje stresa, izradićete lični plan organizacije radnih aktivnosti;
  • Standardi poslovne korespodencije: vežbaćete kako efikasno da odgovorite na žalbu i reklamaciju, pravilno sastavite profesionalnu ponudu, učestvujete na tenderu;
  • Primena poslovnih procedura: praktično ćete vežbati izradu radnih procedura i kodeksa;
  • Efikasno praćenje finansija i knjigovodstvenih poslova u skladu sa aktuelnim propisima i zakonima, uvozno – izvozna administracija;
  • HR administracija: prijava i odjava radnika, vođenje evidencija zaposlenih;
  • Organizacija većih poslovnih skupova – izrada plana aktivnosti od ideje do realizacije;
  • Orijentacija ka klijentu uz pomoć novih tehnologija: nužnost poznavanja osnova digitalnog marketinga  – izazovi u radu.

Kome je obuka namenjena:

  • Svima koji već rade na pozicijama office menadžera, vode administrativne poslove i žele dodatno da unaprede svoje znanje;
  • Preduzetnicima, i rukovodiocima mikro i malih preduzeća koji su prinuđeni sami da vode administrativne poslove koje im oduzima suviše vremena i potrebno im je da unaprede svoje znanje i veštine;
  • Svima koji su završili osnovnu obuku i žele dalje da se usavršavaju i steknu diplomu iz naprednih administrativnih veština.

Šta nudimo

  • Individualan, mentorski rad;
  • Posvećenost svakom polazniku uz maksimalno praktičan rad;
  • Radnu skriptu i propratni materijal;
  • Odlične radne uslove u savremeno opremljenoj trening sali, osveženje na pauzama;
  • Sertifikat o uspešnom pohađanju obuke.

Neophodno predznanje

  • Za pohađanje ove obuke potrebno je osnovno znanje iz oblasti poslovne administracije.

Osnovne metode rada

Interaktivna predavanja – poslovna radionica, studije slučaja, praktičan rad uz korišćenje kompjutera i interneta, primeri iz prakse.


Vaša investicija

Za dodatne informacije kontaktirajte nas putem sajta, ili direktno telefonom na  064 6420 608 ili mejlom na office@mojaobuka.rs.

*Individualan, mentorskI rad u terminima u dogovoru sa polaznikom. U ovom slučaju mentor maksimalno prilagođava i program rada stepenu znanja i potrebama klijenta. Ukoliko ste zainteresovani, kontaktirajte nas direktno. Postoji i mogućnost ONLINE obuke sa direktnim kontaktom sa predavačem.


Osnovna investicija
LETNJA PROMOCIJA
15.000,00 RSD9.000,00 RSD

Prijavite se za kurs (sva polja su obavezna)

1 + 5 =