
Zorica Marinović
Trening centar Beograd, Bulevar Peka Dapčevića 25 ili ONLINE
na upit, jednomesečna obuka, u trening centru ili preko Google Meet-a
Brz razvoj, stalne promene na tržištu, nove tehnologije i uslovi rada iziskuju i nove poslovne veštine i znanja na nekim do sada standardnim pozicijama kao što je pozicija rukovodioca kancelarije, poznatija kao pozicija Office Manager-a. U novim brzorastućim organizacijama, startup firmama, od osoba koje vode poslovnu administraciju, očekuje se da pored svakodnevnih obaveza preuzmu i obavezu vođenja celokupne evidencije zaposlenih, učestvuju u procesu regrutacije i selekcije, u potpisivanju ugovora o radu, prijavljuju i odjavljuju zaposlene u CROSO i sl.
Napredna sertifikovana obuka poslovne administracije, obuka za HR i Office menadžera, pruža mogućnost da unapredite svoja znanja savremenim administrativnim tehnikama i veštinama, savladate nova znanja iz poslovne i HR administracije i naučite kako da efikasno izvršavate radne aktivnosti koristeći nove tehnologije uz uspešnu organizaciju vremena i manje stresa.
Nastava je interaktivna i iskustvena. Program obuke, nakon analize potreba, prilagođavamo u potpunosti Vašim potrebama, iskustvu i znanju:
Za pohađanje ove obuke potrebno je osnovno znanje iz oblasti HR i poslovne administracije.
Interaktivna predavanja – profesionalna radionica, analiza slučajeva, simulacije realnih situacija, upitnici, diskusije. Mentorski rad.
ONLINE INDIVIDUALNA OBUKA PREKO GOOGLE MEET-a ili SKYPE-a, UKUPNO 6 DVOČASA, DVA PUTA NEDELJNO: 25.000,00 RSD
ONLINE INDIVIDUALAN, MENTORSKI RAD ZA PRAVNA LICA SA DODATNOM ANALIZOM POTREBA: 29.000,00 RSD
INDIVIDUALAN MENTORSKI RAD, JEDAN NA JEDAN, UŽIVO U TRENING CENTRU U BEOGRADU: 29.000,00 RSD
Za prijave i sve informacije u vezi sa treningom, kao i za zakazivanje termina za individualan, mentorski rad kontaktirajte nas putem sajta, telefonom na 064 6420 608 ili mejlom na office@mojaobuka.rs.
Copyright © 2025 Moja Obuka DOO | Sva prava zadržana