Napredna obuka za HR i Office menadžera

PREDAVAČ: Zorica Marinović

MESTO ODRŽAVANJA: Beograd, Bulevar Peka Dapčevića 25

ORGANIZACIJA I TRAJANJE OBUKE:  na upit, jednomesečna obuka, u trening centru ili preko Skype-a

 

Iskoristite prednosti Individualnog, mentorskog rada. Direktno ili preko Skype-a!

Brz razvoj, stalne promene na tržištu, nove tehnologije i uslovi rada iziskuju i nove poslovne veštine i znanja na nekim do sada standardnim pozicijama kao što je pozicija rukovodioca kancelarije, poznatija kao pozicija Office Manager-a. U novim brzorastućim organizacijama, startup firmama, svim razvojnim firmama, od osoba koje vode poslovnu administraciju, očekuje se da  pored svakodnevnih obaveza preuzmu i obavezu vođenja celokupne evidencije zaposlenih, učestvuju u procesu regrutacije i selekcije, u potpisivanju ugovora o radu, prijavljuju i odjavljuju zaposlene u CROSO i sl.

Brz razvoj, stalne promene na tržištu, nove tehnologije i uslovi rada iziskuju i nove poslovne veštine i znanja na nekim do sada standardnim pozicijama kao što je pozicija rukovodioca kancelarije, poznatija kao pozicija Office Manager-a. U novim brzorastućim organizacijama, startup firmama, od osoba koje vode poslovnu administraciju, očekuje se da pored svakodnevnih obaveza preuzmu i obavezu vođenja celokupne evidencije zaposlenih, učestvuju u procesu regrutacije i selekcije, u potpisivanju ugovora o radu, prijavljuju i odjavljuju zaposlene u CROSO i sl.

Napredna sertifikovana obuka za HR i Office menadžera Vam pruža mogućnost da unapredite svoja znanja savremenim administrativnim tehnikama i veštinama, savladate nova znanja iz poslovne i HR administracije i naučite kako da efikasno izvršavate radne aktivnosti koristeći nove tehnologije uz uspešnu organizaciju vremena i manje stresa. 

Nastava je interaktivna i iskustvena. Program obuke, nakon analize potreba, prilagođavamo u potpunosti Vašim potrebama, iskustvu i znanju:

Predmet i cilj obuke:

  • Kako uspešno organizovati funkcionisanje kancelarije vodeći računa o potrebama svih interesnih strana, od rukovodstva, klijenata do samih zaposlenih, članova jednog tima, poštujući različitosti i poslovne ciljeve u datim rokovima;
  • Izrada i ažuriranje važnih poslovnih procedura: vežbaćemo i analiziraćemo vaše radne procedure i uputstva za rad: usklađivanje zadataka i prioriteta prema ciljevima i viziji kompanije;
  • Arhiviranje dokumenata u skladu sa novim zakonom o arhiviranju koji je stupio na snagu (izrada Liste kategorija, Pravilnika o arhiviranju, Arhivske knjige);
  • Elektronska prijava/odjava u CROSO (procedura registracije, pristup aplikaciji, popunjavanje M obrasca, šifre zanimanja i radnih pozicija, zdravstveno osiguranje za članove porodice);
  • Vođenje evidencije zaposlenih (dolasci na posao, prekovremeni sati, bolovanja, godišnji odmori…) – prednosti HRIS-a (Informacionog sistema za upravljanje ljudskim resursima) u odnosu na Excel tabelu
  • Praćenje finansija i knjigovodstvenih poslova u skladu sa aktuelnim propisima i zakonima;
  • Efikasno unapređenje upravljanja vremenom i stresom: jednostavne tehnike za bolje organizovanje vremena i smanjenje stresa, izrada ličnog plana organizacije radnih aktivnosti uz primenu novih tehnologija.

Kome je obuka namenjena:

  • Svim pojedincima koji žele da steknu i usavrše napredna, praktična znanja vođenja poslovne i HR administracije, u skladu sa novim izmenama zakona i uz primenu novih tehnologija.

Šta nudimo:

  • Individualan, mentorski rad;
  • Posvećenost svakom polazniku uz maksimalno praktičan rad;
  • Radnu skriptu i obiman propratni materijal;
  • Konsultacije i vežbe između sesija;
  • Sertifikat o uspešnom pohađanju obuke.

Neophodno predznanje

  • Za pohađanje ove obuke potrebno je osnovno znanje iz oblasti HR i poslovne administracije.

Osnovne metode rada

Interaktivna predavanja – poslovna radionica, studije slučaja, praktičan rad uz korišćenje kompjutera i interneta, primeri iz prakse.

Iskustva polaznika

„Program obuke je odlično koncipiran, veoma prilagodljiv profilu, načinu i tempu rada kandidata. Obuka u potpunosti obuhvata sva neophodna saznanja iz oblasti poslovne administracije. Zorica Marinović je veoma stručna, posvećena, profesionalna i nadasve prijatna osoba. Ono što ovu obuku čini izuzetnom jeste što predavač daje realne, odnosno iskustvene primere, što nesebično deli veoma korisne informacije iz ove oblasti (pa i šire!) i što kandidate motiviše i ohrabruje na njihovom putu ka profesionalnom usavršavanju“ Dunja Sekulić


Vaša investicija

OSNOVNA INVESTICIJA ZA JEDNOMESEČNU OBUKU: 20.000,00 RSD

 20% POPUSTA za individualan, mentorski rad u trening centru u Beogradu: 16.000,00 RS

ONLINE INDIVIDUALNA OBUKA PREKO SKAJPA, 6 radnih sesija od po 90 minuta + vežbe između sesija, 30% POPUSTA: 14.000,00 RSD

MINI GRUPE OD 2-5 POLAZNIKA 40% POPUSTA: 12.000,00 RSD

Za prijave i dodatne informacije kontaktirajte nas putem sajta, ili direktno telefonom na  064 6420 608 ili mejlom na office@mojaobuka.rs.

*Individualan, mentorskI rad u terminima u dogovoru sa polaznikom. Rezervišite na vreme Vaše termine.


 

Prijavite se za kurs (sva polja su obavezna)