Napredna obuka za ofis menadžere i poslovne sekretare

PREDAVAČ: Zorica Marinović

VREME I MESTO ODRŽAVANJA: Od 7. septembra 2017. u poslepodnevnim časovima, Beograd, Kumodraška 237

ORGANIZACIJA I TRAJANJE OBUKE: jednomesečna obuka, dva puta nedeljno po 2 školska časa, ukupno 16 školskih časova

 

ISKORISTITE RANE PRIJAVE U AVGUSTU!

Napredna obuka za ofis menadžere i poslovne sekretare pruža Vam mogućnost da dodatno proširite svoja znanja najnovijim administrativnim tehnikama i veštinama, naučite kako da efikasno planirate radne aktivnosti, upravljate vremenom i stresom. Postanite profesionalac bez kojeg ne može da se zamisli ni jedna uspešna firma. Nastava je 100% praktična, sve naučeno možete odmah da primenjujete u praksi.

Predmet i cilj obuke:

  • Napredne komunikacione veštine sa saradnicima i poslovnim partnerima: naučićete da obraćate pažnju na neverbalnu komunikaciju, osvestićete različitost, šta je asertivnost, aktivno slušanje, vežbaćete praktično kako da uspostavite uzajamno poverenje i reagujete u konfliktnoj situaciji;
  • Efikasno upravljanje vremenom i stresom: savladaćete jednostavne tehnike za bolje organizovanje vremena i smanjenje stresa, izradićete lični plan organizacije radnih aktivnosti;
  • Standardi poslovne korespodencije uz korišćenje savremenih tehnologija: vežbaćete kako da odgovorite na žalbu i reklamaciju, kako da pravilno sastavite profesionalnu ponudu, na šta posebno da obratite pažnju pri slanju važnih poslovnih mejlova;
  • Efikasno vođenje poslovne dokumentacije: naučićete kako efikasno da vodite poslovnu dokumentaciju, praktično ćete vežbati izradu poslovnih procedura i radnih kodeksa;
  • Uspešno koordinarenje saradnje između direktora, banke i knjigovodstva – saradnja u skladu sa važećim propisima i zakonima;
  • Osnovi profesionalne organizacije sastanaka, konferencija, proslava – izrada plana aktivnosti za organizaciju poslovnog događaja;
  • Prvoklasno pružanje usluga klijentima podrazumeva i marketing, oglašavanje, korišćenje poslovnih mreža – izazovi u radu.

Kome je obuka namenjena:

  • Svima koji već rade na pozicijama office menadžera, rade administrativne poslo i žele dodatno da unaprede svoje znanje;
  • Preduzetnicima, i rukovodiocima mikro i malih preduzeća koji su prinuđeni sami da vode administrativne poslove koje im oduzima suviše vremena i potrebno im je da unaprede svoje znanje i veštine;
  • Studentima i diplomcima koji nisu imali prilike da steknu poslovno radno iskustvo, a prošli su osnovnu obuku iz ove oblasti i žele da se usavrše i rade na administrativnim pozicijama;
  • Osobama koje žele da se prekvalifikuju, a poseduju već osnovno znanje iz ove oblasti;
  • Svima koji su završili osnovnu obuku i žele dalje da se usavršavaju i steknu diplomu iz naprednih administrativnih veština.

 

Šta nudimo

  • Rad u malim grupama max. 10 osoba;
  • Posvećenost svakom polazniku uz maksimalno praktičan rad;
  • Radnu skriptu i propratni materijal;
  • Izuzetne radne uslove u našoj savremeno opremljenoj trening sali;
  • Sertifikat o uspešnom pohađanju obuke.

Neophodno predznanje

  • Za pohađanje ove obuke potrebno je osnovno znanje iz oblasti poslovne administracije.

Osnovne metode rada

Interaktivna predavanja – poslovna radionica, studije slučaja, praktičan rad uz korišćenje kompjutera i interneta, primeri iz prakse.


Vaša investicija

Uredi
OSNOVNA INVESTICIJA RANE PRIJAVE 10% POPUSTA 20% POPUSTA ZA STUDENTE I NEZAPOSLENE
12.000,00 RSD 10.800,00 RSD 9.600,00 RSD

Za dodatne informacije kontaktirajte nas putem sajta, ili direktno telefonom na  064 6420 608 ili mejlom na office@mojaobuka.rs.

*Individualan, mentorskI rad u terminima u dogovoru sa polaznikom. U ovom slučaju mentor maksimalno prilagođava i program rada stepenu znanja i potrebama klijenta. Ukoliko ste zainteresovani, kontaktirajte nas direktno.


Prijavite se za kurs (sva polja su obavezna)

2 + 12 =